Wywiad z Panem Tadeuszem z Kearny

Ile ma pan lat i co skłonilo pana aby zaplanowac sobie pogrzeb?

Mam 62 lat, jestem rozwiedziony, od 20 lat mieszkam w Kearny, mam troje dzieci, każde dziecko ma już swoje rodziny i dzieci i gdy przeczytalam informacje pani Izabeli o zaplanowaniu swojego pogrzebu zacząłem na ten temat myśleć. Wcześniej czy póżniej każdy z nas stanie przed tym faktem, pomyślałam, że nie chcę żeby moje dzieci musiały płacić ze swoich oszczędności, w końcu mają swoje wydatki i dzieci które muszą wychować i wykształcić. Nie chcę żeby się martwili co ze mna zrobić i gdzie mnie pochować.

Czy planowanie swojego pogrzebu było stresujące dla pana?

Muszę przyznaż że, wiedziałem że chcę to zrobić, ale czułem się nieswojo, bo jeszcze sie nie wybieram na tamten świat, nikt z moich znajomych tego nie robil, ale jak usiadlem z panią Izabelą i zaczęliśmy rozmawiać to wiedziałem, że jest to dobra decyzja aby odciążyc moją rodzinę w przyszłości.

Czy musiał pan zapłacić za cały pogrzeb?

Po wybraniu co chciałem, trumny, modlitwy wpłaciłem tylko $500, a teraz co miesiąc wysyłam ile mogę, w jednym miesiącu wysłałem $250, a w innym tylko $200, jak mam inne wydatki to wysyłam tylko $50, ale z miesiąca na miesiąc już mam coraz mniej do spłacenia.  Jak wpłace do funduszu tyle ile wyniósł mój pogrzeb to moja rodzina już nie będzie musiała się o nic martwić w przyszlości, bo koszt pogrzebu już się nie zmieni nawet gdy umre za 20 lat, ja mam spokojną głowę, będzie tak jak ja chcę i nie obciąże moich dzieci.

Jaką ma pan rade dla innych?

Szkoda, że nie wiedziałem o tym wcześniej. Uważam, że jest to bardzo dobry pomysł i dziękuje pani Izabeli że przybliżyła nam ten temat, nikt do tej pory nic w tej tematyce nie pisał, temat śmierci jest ciągle tabu w naszym środowisku.

By izabelafuneralservice

Leave a Reply

