Wiem kiedy umre!

Kiedyś przychodzi do mnie córka i mowi „Mamusiu, chcesz wiedzieć kiedy umrzesz?” na co ja, że pewnie, bo nie wiem czy nastawiać na jutro budzik. Po czym ona mi pokazuje strone na internecie gdzie po odpowiedzeniu na 7 pytań komputer oblicza i podaje nam odpowiedź. Odpowiedziałam na pytania i mi wyskoczyło, że umre w czwartek 28 września 2045 roku czyli będę miała 75 lat, 7 miesięcy i 7 dni. Według obliczeń zostało mi 11897 dni. I co teraz mam zrobić z tą informacją? Czy mi starczy zrealizować moje plany? A jak się pomylił i mi zostało mniej? Bo jak na moją korzyść to lepiej. Oczywiscie podają, że ta strona jest tylko w celu dobrej zabawy, ale muszę przyznać że sam pomysł jest bardzo ciekawy. Każdy z nas codziennie zmierza w tym samym kierunku, może gdy częściej będziemy o tym myśleć zaczniemy korzystać z życia. Może gdy pomyślimy, że nic ze sobą nie można tam zabrać zaczniemy się cieszyć każdym nowym dniem. Może już czas żeby wreszcie pojechać na wymarzone wakacje czy zacząć realizować swoje marzenia? Nasze życie to podróż. Jak dzisiaj położę się spać to zostanie mi tylko 11896 dni! Wychowani jesteśmy w społeczeństwie gdzie temat śmierci był tematem tabu, najlepiej nic nie robić, nic nie mówić, nie zapeszać, zamknąć oczy i może nas przeskoczy…. Świat idzie z postępem, coraz więcej osób urodzonych po II wojnie światowej w latach 1946-1964, tzw. baby boomers już dawno przekroczyło pół wieku jednak oni nawet nie myślą o umieraniu. Korzystaja oni z życia pełną parą, podróżują, zapisują się na ciekawe kursy, wędrują po górach ale również planuja swoje pogrzeby od najmniejszego detalu i są dumni że do końca mają kontrolę nad własnym życiem.

By izabelafuneralservice

Leave a Reply

