Napisy z nagrobkach z humorem

Niemiecki filozof Immanuel Kant powiedział „Dla przeciwwagi wielu uciążliwości życia niebo ofiarowało człowiekowi trzy rzeczy: nadzieję, sen i śmiech.” Niektórzy z nas mają poczucie humoru do samego końca i nawet zaplanowali sobie napisy na swoim pomniku. Oto kilka śmiesznych napisów wziętych z nagrobków:

 

Jeśli uważasz że masz poważne problemy, to sie ze mna zamień.

Dobry mąż, fajny ojciec ale zły elektryk.

W razie potrzeby, odkopać.

Nie płacz, że się skończyło, ciesz się, że było.

Gdzie ta emerytura?

Wyślij mi SMS.

Nareszcie mam wolne.

Tu leży wielka dama po raz pierwszy sama.

Ciekawe, czy wyłączyłem żelazko.

A minister zdrowia ostrzegał.

Zawsze chciałem mieć własną nieruchomość.
Śmierć nie istnieje, hasam sobie poza ciałem. Pozdrawiam.

Nie czekajcie ja nie wrócę, nie śpieszcie się ja poczekam.

Tu leży Ezekial Aikle, Wiek 102 Był dobry. Umarł młodo

Tu leży ciało Jonathana Krogulca, który wcisnął gaz zamiast hamulca.

Mówiłam Ci, że jestem chora!

Tu leży ateista. Ślicznie ubrany. Ale i tak nie ma dokąd iść.

Tu leży tylko pusty strąk, Bo Groszek poszedł wprost do Pana rąk.

Nie wstanę! Tak będę leżał!

Grunt to zdrowie.

I teraz będzie Wam nudno.

Bye Bye

Żyj tak jakby każdy dzień był Twoim ostatnim.

Pozwól mi odpoczywać w spokoju.

Zaraz wracam.

Zmarł, bo nie posłał dalej lańcuszka szcześcia.

Najlepsze jeszcze przede mna!

Wreszcie jestem wolny!

Nieupoważnionym wstęp wzbroniony.

Kowalski.zip

Przechodniu zmów za mnie pacierz.

Napis na grobie grabarza „”Kto pod kim dołki kopie sam w nie wpada”

Dopóki byłem krzepki, robiłem duże pieniądze. Teraz odpoczywam tutaj i nie potrzebuję żadnej fortuny.

Tu spoczywa moja teściowa! Jeśli ją obudzisz, znajdę cię!

 

„Najbardziej straconym dla człowieka jest dzień, w którym się nie śmiał. – Nicholas de Chamfort.

By izabelafuneralservice

Leave a Reply

