Kiedy zmarł mój mąż dostałam urnę z prochami, nastomiast gdy uśpiłam psa rasy bernardyna który ważył prawie 160lb to dostałam jego prochy w bardzo małym pudełeczku. Martwię się że nie dostałam wszystkich prochów. Czy to możliwe żebym została oszukana?

Ilość prochów nie zależy od tego ile ważymy.   Ciało ludzkie czy zwierzęce zbudowane jest w dużym procencie z wody, która podczas kremacji paruje, tkanka miękka jak organy czy tluszcz wszystko sie spala, tak że na prochy składają się tylko pozostałości z kości.  Człowiek ma dluższe i grubsze kości niż pies więc automatycznie z psa będzie mniej prochów.  Niekiedy z niskiej osoby jest wiecej prochów niż z wysokiej, bo to głównie zależy od grubości naszych kości.

By izabelafuneralservice

Leave a Reply

