Moje pierwsze Boże Narodzenie w niebie

Poniższy wiersz został napisany w języku angielskim przez nieznaną osobę, która pisze jako osoba zmarła w tym roku i te święta są jej pierwszymi świetami w niebie. Jeźeli mamy kogoś kto od nas odszedł w tym roku, czytajmy jakby mówila do nas ta osoba, która odeszła.

„Widzę z góry niezliczone ilości choinek na Ziemi
Maleńkie światełka, jak gwiazdy na Niebie odbijają się na śniegu.
Widok jest spektakularny. Proszę otrzyj łzę
Poniewaz w tym roku będę spędzać święta z Jezusem Chrystusem.

Słyszałem wiele kolęd, które kocha cały świat.
Ale chór niebiaski tutaj śpiewa je piękniej.
Nie mam słów, aby ci powiedzieć jaką radość niesie ich głos.
Zadne słowa, ani gesty nie mogą wyrazić cudu śpiewu anielskiego chóru.

Wiem, ze bardzo tęsknisz za mną, widzę ból w sercu Twoim,
Ale ja nie jestem tak daleko, tak naprawdę nie jesteśmy osobno.
Więc bądźcie szczęśliwi drodzy moi, kocham Was.
Cieszcie się ze mna, bo spędzam święta z Jezusem Chrystusem.

Każdemu z Was wysłałem specjalny prezent, z mojego domu w niebie.
Wysłałem Wam wspomnienia o mojej wiecznej miłości.
Pomimo wszystko, “Miłość” to dar cenniejszy niż czyste złoto.
To ona zawsze była najważniejsza w źyciu Jezusa.

Proszę kochajcie siebie nawzajem, jak przykazał nasz Ojciec.
Bo nie da się policzyć błogosławieństw czy miłości jaką nam ofiarował,
Więc zycze Wam Wesołych Świąt i otrzyjcie te łzy.
Pamiętajcie, że będę spędzać te święta z Jezusem.

By izabelafuneralservice

Leave a Reply

